پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228181
پيروزي بلندقامتان ايران مقابل بلژيک
تاریخ انتشار : 1396/03/20 08:46:02
نمایش : 1694
تيم ملي واليبال ايران در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال موفق شد در ديداري ماراتن‌گونه با نتيجه 3 بر 2 بلژيک را شکست دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در هفته دوم ليگ جهاني واليبال از ساعت 21:10 در سالن 12 هزار نفري آزادي آغاز شد و تيم ملي ايران موفق شد با نتيجه 3 بر 2 در ديداري ماراتن‌گونه بلژيک را شکست دهد.

 

شاگردان کولاکوويچ موفق شدند در ست‌هاي دوم، سوم و پنجم پيروز شوند و ست‌هاي اول و چهارم را مغلوب شدند.

**ست اول

در ست نخست ايران با ترکيب معروف، قائمي، عبادي پور، غلامي، غفور و مصطفي حيدري وارد ميدان شد و امتياز اول را ملي پوشان کشورمان کسب کردند و کار خود را با برتري ادامه دادند. حتي 5 بر 2 هم جلو افتادند که اين کار سرمربي بلژيک را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد تا فشار ايران کمتر شود.

در ادامه کار محمد موسوي براي نخستين بار در اين دوره براي ايران به ميدان رفت.

در ميانه ست دو تيم برابر پيش رفتند و تيمي برتر نبود و تماشاگران با گرفتن هر امتياز توسط ايران به شدت ملي پوشان را تشويق مي کردند.

هنگامي که بلژيکي ها دو امتياز يعني 20بر 18 پيش افتادند کولاکوويچ سرمربي کشورمان درخواست وقت استراحت کرد و بلافاصله صالح افزون به جاي معروف وارد ميدان شد.

سر مربي بلژيک در يک صحنه به امتيازي که به ايران دادند معترض بود و درخواست ويديو چک کرد که ثمري نداشت و حساب کار 20 بر 20 شد.

اين ست در حالي 25 بر 23 به پايان رسيد هنوز هم ظرفيت سالن به صورت کامل پر نشده بود و تعدادي صندلي باز هم خالي بود.

هفته دوم رقابت‌هاى ليگ جهانى از نوزدهم تا بيست و يکم خردادماه با حضور تيم‌هاى ايران، آرژانتين، بلژيک و صربستان در سالن 12 هزار نفرى آزادى برگزار مى‌شود.

**ست دوم

در ست دوم شاگردان کولاکوويچ همانند ست اول با قدرت آغاز کردند و 3 بر يک و در ادامه 5 بر 3 پيش افتادند، اما اين برتري چندان ادامه نداشت و بلژيکي ها که نشان داده اند کم اشتباه هستند خيلي زود بازي را مساوي کردند.

ملي پوشان کشورمان در ادامه سه امتياز پياپي را کسب کردند تا اين اتفاق درخواست وقت استراحت براي حريف داشته باشد.

اختلاف به 7 امتياز رسيده بود و حرکات سرعتي در دستور کار ملي پوشان بود. برخلاف ابتداي بازي بلژيکي ها سردرگم بازي مي کردند و محو نمايش خوب بازيکنان کشورمان شده بودند.

روند برتري ملي پوشان ادامه داشت و بلژيک عملا حرفي براي گفتن در اين گيم نداشت و در نهايت شاگردان کولاکوويچ با حساب 25 بر 17 به پيروزي رسيدند.

حامد همايون خواننده محبوب پاپ، در سالن حضور دارد و در بين ست‌ها و هنگامي که تيم‌ها در حال استراحت هستند به اجراي موسيقي مي‌پردازد.

**ست سوم

در ست سوم بلژيک کار را خوب آغار کرد و آمده بود که ناکامي گيم قبل را جبران کند و 7 بر 4 هم جلو افتاد.

در ادامه بازيکنان کشورمان اختلاف را کمتر کردند و دفاع خوب معروف دو تيم را در امتياز 11 برابر کرد.

نمايش خوب شاگردان کولاکوويچ متوقف نشد و حساب کار 16 بر 13 به سود ايران جلو رفت.

اختلاف به وجود آمده تا آخر ادامه يافت و بلژيکي‌ها که تا اينجاي کار پديده مسابقات ليگ جهاني بوده اند، کار را تمام شده مي ديدند و هرچند اختلاف را کم کردند، اما در نهايت 25 بر 22 بازنده شدند.

**ست چهارم

در ست چهارم بلژيک برتر آغاز کرد اما رفته رفته همه چيز برابر شد و آبشار و بلافاصله سرويس ميلاد عبادي پور ايران را دو امتياز يعني 10 بر 8 پيش انداخت.

در ادامه بلژيکي‌ها با دفاع و حمله بهتر اختلاف را کمتر کردند و حساب کار 13 بر 13 برابر شد.

 دو تيم در اين ست در دفاع و حمله خوب بودند.

حساب کار 20 بر 20 بود که سعيد معروف جاي خود را به صالح افزون داد، اما يک امتياز بعد به ميدان بازگشت.

امتيازهاي آخر کاملا حساس شده بود و بلژيکي‌ها مانند دو گيم قبلي مغلوب نمي‌شدند.

خراب شدن دو سرويس در لحظات حساس آه از نهاد هواداران بلند کرد و بلژيک را به امتياز 24 رساند و آنها توانستن در پايان 25 بر 23 به برتري برسند.

موسي سلامت جانباز دفاع مقدس هم با پرچم و لباس قرمز به سالن آزادي آمده است.

 

**ست پنجم

در ست پنجم که برنده بازي را مشخص مي‌کرد، شاگردان کولاکوويچ در تيم ايران آمده بودند که نخستين بازي خانگي را با برد پشت سر بگذارند و بر همين اساس بهتر آغار کردند و 4بر 2 و در ادامه 5 بر 3 پيش افتادند.

برتري کاملا از آن ايران بود و اختلاف به 4 امتياز و نتيجه 11 بر 7 رسيد و لحظه به لحظه به پيروزي نزديک مي شد.

در نهايت ملي پوشان کشورمان در ست پنجم  توانستند 15 بر 12 به پيروزي رسيده و در يک بازي سنگين 3 بر 2 برنده شوند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html